شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
اخبار
1401/06/31
بازدید معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تاسیسات شیرین‌سازی آب‌ژرف در سیستان
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "علیرضا قاسمی" مدیرعامل این شرکت در جریان بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از سایت آب‌شیرین‌کن که با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و تعدادی از مدیران استانی انجام شد، ضمن بیان اقدامات انجام شده، به تشریح نحوه عملکرد سامانه آب‌شیرین‌کن پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت بهتر پساب حاصل از فرآیند شیرین‌سازی آب‌های ژرف و هم‌راستا با ضوابط و الزامات زیست‌محیطی در منطقه، استفاده از سه روش ترکیبی برای شیرین‌سازی آب در برنامه است که منجر به افزایش راندمان آب‌شیرین‌کن به بالای 90 درصد می‌شود.
وی افزود: فاز اول آب‌شیرین‌کن چاه ژرف شماره 3 با ظرفیت 1000 مترمکعب در شبانه روز به منظور رفع بخشی از کمبود آب شرب شهر ادیمی و روستاها‌ی تحت پوشش وارد مدار شده است و فاز تکمیلی تا دستیابی به ظرفیت 2500 مترمکعب در شبانه روز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست اجرا قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آبفا سیستان و بلوچستان همچنین بیان داشت: به دلیل شرایط خاص منطقه، با همکاری‌های فی مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو و پیگیری استاندار، موضوع توسعه استفاده از آب‌های ژرف برای تأمین بخشی از نیاز آب شرب مردم شریف سیستان در حال انجام است.
تعداد بازدید:
525
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal