شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
اخبار
1400/02/19
بهره‌مندی 3 هزار و 49 روستای پهناورترین استان کشور از نعمت آب شرب


🔻 علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: 3 هزار و 49 روستای سیستان و بلوچستان به شبکه آب متصل و با مجموعه اقدامات انجام شده در سال گذشته شاخص بهره‌مندی از آب شرب با افزایش 4 درصدی به 70.5 درصد رسید.


🔹 قاسمی با اعلام این خبر اظهار کرد: از 5 هزار و 594 روستای استان، 3 هزار و 49 روستا با جمعیت 1159783 نفر به شبکه آب متصل و 2 هزار و 545 روستا با جمعیت 256950 نفر از این نعمت محروم هستند.


🔹 وی با اشاره به اینکه با توجه به اعتبارات ابلاغ شده هر ساله هدف‌گذاری لازم به منظور تسریع در آبرسانی انجام و سعی می‌شود در هر شرایطی طبق برنامه‌ریزی و با قدرت به تعهدات خود عمل کنیم اذعان کرد: خوشبختانه در سالی که گذشت توانستیم با کم‌ترین تخصیص اعتبار و همت مضاعف به آنچه که قول داده بودیم وفا کنیم و 307 روستا طی یک سال گذشته وارد مدار شدند و شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستاها 4 درصد جهش یافت.


🔹 مدیرعامل آبفای استان از وارد مدار شدن 30 روستا با جمعیت 6 هزار و پانصد نفر در سال جدید خبر داد و گفت: تا پایان بهار امسال 50 روستای دیگر نیز به شبکه آب متصل می‌شوند و با وارد مدار شدن این تعداد از روستاها شاخص بهره‌مندی از آب به یک درصد دیگر افزایش پیدا خواهد کرد.


🔹 قاسمی در خاتمه با اشاره به اینکه آب حیاتی‌ترین نیاز مردم و اساسی‌ترین دغدغه ما به عنوان خادمین است عنوان کرد: زمان باارزشترین سرمایه زندگی است که باید مغتنم شمرد تا فرصت‌ خدمت‌گذاری به عنوان گوهری گران‌بهاء از دست نرود و امید است در سال جدید نیز برنامه‌های آبفا طبق اهداف تعیین شده محقق شود.

تعداد بازدید:
1866
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal