شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخبار
1401/11/08
تخریب بیش از5000 کنتورآب خانگی در شهرستان زهک

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: بیش از 5000 کنتور خانگی مشترکان آب شهرستان، در اثر برودت هوا و یخبندان اخیر منطقه سیستان دچار ترکیدگی و تخریب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "غلامحسین لکزائیان‌پور" در این جلسه بیان داشت: برای جلوگیری از خسارت بیشتر به کنتورهای خانگی، مشترکان آب می ‌بایست در حفاظت و نگهداری از کنتورهای آب در برابر یخ زدگی اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه حفاظت و نگهداری از کنتورهای خانگی برعهده مشترکان آب است و متاسفانه در این یخبندان شدید، تعداد زیادی کنتور خانگی تخریب شده است، ضروریست از طریق ستاد مدیریت بحران استان و همچنین خیران و گروههای مردم نهاد نیز در جهت خرید کنتور نو و تعویض کنتورهای معیوب، مساعدت شود و در این راستا اقدام اساسی صورت پذیرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک عنوان کرد: در یخبندان اخیر منطقه سیستان، علاوه بر خسارت به کنتورها، برخی از تاسیسات آبی و شبکه‌های توزیع آب، روگذرها و کلکتورها و شیرالات و اتصالات زیر مخازن هوایی نیز دچار صدمه شده‌اند.

به گفته وی، براساس برآورد اولیه صورت گرفته،در یخبندان اخیر منطقه‌ی سیستان، حدود 140میلیارریال به تاسیسات آبی و کنتور های آب این شهرستان،خسارت وارد شده است.

شهرستان زهک با دو شهر و183روستا و مجتمع روستایی و حدود 22 هزار مشترک آب ،در شمال استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

تعداد بازدید:
176
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal