شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1401/11/05
برگزاری مانور و کارگاه آموزشی اطفا حریق در امور آب و فاضلاب شهرستان زهک
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ظهر امروز، چهارشنبه مورخ 1401/11/5 مانور و کارگاه آموزشی اطفاء حریق در سایت امور آب و فاضلاب شهرستان زهک برگزار شد.
"غلامحسین لکزائیان‌پور" مدیر امور آب  وفاضلاب شهرستان زهک درحاشیه برگزاری این مانور بیان داشت: باتوجه به الزام ادارهHSE شرکت آب و فاضلاب استان، مبنی بر برگزاری مانور اطفاء حریق در امورات شهرستان‌ها، ظهر امروز با همکاری سازمان آتش‌نشانی، شهرداری زهک و کمیته ایمنی، حفاظت و بهداشت کار امور آبفای زهک، مانور و کارگاه آموزشی اطفاء حریق جهت بالا بردن سطح آمادگی پرسنل، در سایت ایستگاه پمپاژ شهر زهک برگزار شد
وی افزود: دراین مانور علاوه بر آموزش پرسنل درخصوص راهکارهای مقابله با حوادث ناشی از آتش سوزی، روشهای اطفاء حریق با کپسول‌های آتش‌نشانی و آب، عملیاتی شد.
لکزائیان‌پور اضافه کرد: پیش‌بینی کپسول اطفاء حریق به اندازه کافی در ساختمان‌ها و مراکز مهم تاسیساتی و همچنین نصب شیرهای آتش نشانی در مقابل سایت امور آب و فاضلاب شهرستان زهک، ازجمله اقدامات ضروری این امور خواهد بود.
تعداد بازدید:
181
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal