شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1401/11/02
توسعه طرح جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور در سفر به سیستان و بلوچستان از سهم چشمگیر این استان در اجرای طرح جهاد آبرسانی خبر داد و گفت: با پیگیری و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، روستاهای جدید به این طرح الحاق می‌شود
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، "مجید آقازاده" در پایان بازدید از طرح‌های آبرسانی جنوب سیستان و بلوچستان، در جلسه‌ شورای اداری شهرستان قصرقند، که با حضور رئیس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح کشوری جهاد آبرسانی در این استان بیان کرد: از 7135 روستای کشور، آبرسانی و رفع تنش آبی 1751 روستا برای سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه 25 درصد حجم عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو با برآورد اولیه 4850 میلیارد تومان مربوط به سیستان و بلوچستان است، افزود: با پیگیری و هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه کشور برنامه توسعه طرح جهاد آبرسانی با افزایش تعداد روستاها و الحاق به طرح در برنامه قرار دارد تا شاهد رفع حداکثری مشکلات آب شرب روستایی در استان پهناور سیستان و بلوچستان باشیم.
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور در پایان با تأکید بر اینکه در این برنامه، سهم استان باز هم قابل توجه خواهد بود، افزود: در پی این اقدام بیش از 90 درصد روستاهای بالای بیست خانوار فاقد آب شرب لحاظ می‌شود.
گفتنی است در قالب طرح جهاد آبرسانی، تأمین آب و رفع تنش آبی بیش از 2800 روستا از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، ملی و خیرین آبرسان وزارت نیرو، در دست اجرا قرار دارد.
بر اساس این گزارش، مجید آقازاده حبشی، در سفر دو روزه خود به سیستان و بلوچستان با حضور رئیس کمیسیون آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، استاندار، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، از روند پیشبرد طرح‌های آبرسانی جنوب استان از جمله پروژه اجرای خط انتقال آب چابهار، کارخانه آب شیرین کن کنارک، طرح جهاد آبرسانی به روستاهای چابهار و دشتیاری بازدید و در پایان در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند ضمن بررسی مصوبات سفر اردیبهشت کمیسیون، موارد جدیدی نیز به منظور برنامه‌ریزی و اجرا مصوب شد. 
تعداد بازدید:
323
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal