شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخبار
1401/06/31
بازدید معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از تاسیسات شیرین‌سازی آب‌ژرف در سیستان
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "علیرضا قاسمی" مدیرعامل این شرکت در جریان بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از سایت آب‌شیرین‌کن که با حضور نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و تعدادی از مدیران استانی انجام شد، ضمن بیان اقدامات انجام شده، به تشریح نحوه عملکرد سامانه آب‌شیرین‌کن پرداخت و خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت بهتر پساب حاصل از فرآیند شیرین‌سازی آب‌های ژرف و هم‌راستا با ضوابط و الزامات زیست‌محیطی در منطقه، استفاده از سه روش ترکیبی برای شیرین‌سازی آب در برنامه است که منجر به افزایش راندمان آب‌شیرین‌کن به بالای 90 درصد می‌شود.
وی افزود: فاز اول آب‌شیرین‌کن چاه ژرف شماره 3 با ظرفیت 1000 مترمکعب در شبانه روز به منظور رفع بخشی از کمبود آب شرب شهر ادیمی و روستاها‌ی تحت پوشش وارد مدار شده است و فاز تکمیلی تا دستیابی به ظرفیت 2500 مترمکعب در شبانه روز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست اجرا قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آبفا سیستان و بلوچستان همچنین بیان داشت: به دلیل شرایط خاص منطقه، با همکاری‌های فی مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو و پیگیری استاندار، موضوع توسعه استفاده از آب‌های ژرف برای تأمین بخشی از نیاز آب شرب مردم شریف سیستان در حال انجام است.
تعداد بازدید:
499
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal