شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1401/03/30
کنترل کیفیت اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی در سیستان و بلوچستان/ 400 روستا تجهیز کارگاه شده است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلای استان؛ "مهدی خان‌احمدی" در بازدید از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان بیان کرد: کلیه کارگاه‌های اجرایی طرح آبرسانی به روستاهای این خطه با حضور نمایندگان شورای جهاد آبرسانی وزارت نیرو به مدت سه روز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدید‌ها که با حضور "لیدا جلالی" نماینده جهاد آبرسانی وزارت نیرو، "منوچهر سالاری" ناظر منطقه‌ای محرومیت‌زدایی و "سردار حسن زاده" جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و نمایندگان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان صورت گرفت، عملیات اجرایی طرح جهاد آبرسانی در شهرستان‌های هیرمند، زابل، هامون، زاهدان،تفتان، سراوان، ایرانشهر، دشتیاری و چابهار از نظر کیفیت اجرا بررسی شد.

خان‌احمدی گفت: همچنین در این بازدیدها بر کیفیت اجرا و ارائه برنامه زمانبندی جهت انجام پروژه تاکید شد و نواقص پروژه با ارائه راهکار‌های فنی با حضور معاون عمرانی استاندار در محل استانداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، در حال حاضر برای اجرای طرح جهاد آبرسانی در بیش از 400 روستا تجهیز کارگاه انجام، عملیات اجرایی آن در مجتمع‌های آبرسانی سیستان، منزلاب، چاه احمد، حومه خاش، دشت سراوان، دامن و زیر مجموعه سد پیشین آغاز و در 20 روستا شبکه آبرسانی تکمیل شده است.

تعداد بازدید:
1023
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal