شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1400/10/15
بسیج امکانات و تجهیزات برای هدایت آبهای سطحی کنارک/استقرار 100 دستگاه پمپ کف‌کش برای انتقال آب سطحی کنارک
بسیج امکانات و تجهیزات برای هدایت آبهای سطحی کنارک/استقرار 100 دستگاه پمپ کف‌کش برای انتقال آب سطحی کنارک

وزیر نیرو در جلسه ستاد فرماندهی و عملیات پاسخ شهرستان کنارک، ضمن تأکید بر تسریع خروج آب‌های معابر و منازل مردم کنارک با هماهنگی آبفای کشور و استان، از استقرار 100 دستگاه پمپ کف‌کش برای انتقال آب سطحی کنارک خبر داد


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، "علی‌اکبر محرابیان" در جلسه ستاد فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، که در شامگاه سه‌شنبه مورخ 14 دی‌ماه برگزار شد، ضمن ابراز تأسف از شرایط به وجود آمده برای مردم سیل‌زده کنارک، ابراز امیدواری کرد همه دستگاه‌ها دوشادوش هم برای رفع این ناملایمات و مشکلات ناشی از سیل همراه باشند.

وی با بیان اینکه ما در امدادرسانی به مردم نجیب این منطقه در آغاز راه قرار داریم گفت: باید اقدامات پایه‌ای و جدی برای مردم این خطه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه آب‌های سطحی راه‌یافته به داخل منازل شرایط سختی را برای مردم به وجود آورده گفت: اولویت اول خروج آب‌های سطحی از شهر است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود

وی افزود: با توجه به بارش بی‌سابقه و استثنایی 334 میلی‌متری در کنارک، این امکانات کفاف بحران فعلی را نمی‌کند و هماهنگی جهت ارسال پمپ‌های بیشتر به میزان پیش‌بینی‌شده 100 دستگاه، برای شهر کنارک انجام شده است.

علی‌اکبر محرابیان در ادامه با اشاره به اینکه آب‌های سطحی باید اصولی خارج شود افزود:
مدیریت هدایت آب‌های سطحی منازل و معابر شهری توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تیم‌های عملیاتی شرکت آبفای استان صورت پذیرد و کلیه گروه‌های مستقر در سطح شهر از جمله هلال احمر، شهرداری، آتش نشانی و گروه‌های جهادی با هماهنگی همکاری کنند.

نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب و سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی دو مقوله مجزا هستند و شهر کنارک می‌بایست از هر دو طرح فوق بهره‌مند شود.

وی ادامه داد: اطلاعات واحدهای مسکونی خسارت‌دیده توسط فرمانداری و ستاد مدیریت بحران استان در اسرع وقت اخذ و اعلام شود‌

محرابیان اضافه کرد: هلال احمر امکانات و تحهیزات امدادرسانی را تا اول صبح چهارشنبه، امروز، از تهران به کنارک انتقال دهد.
تعداد بازدید:
1804
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal