شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
اخبار
1400/02/19
مدیرکل سازمان بازرسی استان، از تصفیه خانه فاضلاب زاهدان بازدید کرد

امامی مدیرکل سازمان بازرسی استان، محمد دلمرادی مدیرعامل آب منطقه ای استان، عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان و هئیت همراه از تصفیه خانه فاضلاب شهر زاهدان بازدید نمودند .


به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، براساس این گزارش در این بازدید، قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ضمن ارائه گزارشی از طرح فاضلاب شهر زاهدان، توضیحات کاملی در خصوص بخش های مختلف تصفیه خانه فاضلاب این شهر، شامل واحد آشغالگیری، حوضچه ته نشینی اولیه، حوض های هوادهی، ته نشینی ثانویه، کلرزنی، هاضم های واحد ذخیره و تثبیت لجن در بزرگترین و مدرن ترین تصفیه خانه استان ارائه نمودند .


در ادامه این بازدید، مهندس قاسمی خواستار حمایت ارگانهای دولتی در‌خصوص تأمین اعتبار طرح های فاضلاب در استان بوده و اظهار داشتند : با توجه به افزایش جمعیت و شبکه های اجرا شده، لزوم اجرای مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زاهدان باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد و انشالله با حمایت و تلاش و با تخصیص اعتبار لازم، این امر محقق خواهد شد .


در ‌پایان این بازدید، مدیرعامل آبفا استان، ضرورت استفاده بهینه از ظرفیت پساپ خروجی تصفیه خانه فاضلاب به منظور تأمین آب برای زمین های کشاورزی و همچنین صنعت پایین دست شهر و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان در این خصوص را خواستار شد
.

تعداد بازدید:
1918
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:5
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal